Transfer Corporate – avantaje și soluții IT pentru organizația ta
Într-o corporație lucrurile se mișcă într-un ritm foarte alert și cu siguranță controlul asupra activităților este printre cele mai importante aspecte. Azi mi-am propus să vă povestesc de ce serviciul de transfer corporate ( aeroport, city to city, in city, etc. ) este foarte important în organizația la care activați.
Orice organizație are nevoie de serviciul de transfer corporate. Poate sunt vizite ale clienților sau chiar deplasări ale colegilor în interes business. Câtodată vizitele sunt foarte multe și controlul pe acestea este foarte important mai ales dacă vorbim de clienții proprii. Aceștia vin pregătiți pentru a negocia și pentru a achiziționa viitoare produse sau servicii.
Dacă corporația la care activezi are puține deplasări atunci probabil un excel sau un google docs este suficient pentru a avea o privire de ansamblu.
Însă dacă ritmul de vizite este unul alert atunci cred că nu mai este suficient un tabel simplu pentru a urmări sosirile sau plecările oamenilor din organizație.
Avantaje Transfer Corporate
• Consultant MyDeck dedicat 24/7
• Verificare orar zboruri pentru a elimina posibilitatea unei rezervări greșite
• Rezervări cu până la o oră înainte de transfer
• Acces la platforma de rezervări desktop și mobile
• Preluarea garantată a tuturor comenzilor
Cost control superior
• Raport la finalul fiecărei luni cu transferurile aferente lunii respective
• poate fi raport pe departamente cu transferurile efectuate, la solicitarea clientului
• Raport monitorizare GPS, la solicitarea clientului
• Decontarea integrală a biletelor în cazul pierderii zborului din cauza furnizorului
Facilități la plată
• Fără costuri la anularea comenzilor
• Tarife negociate în funcție de volum
• Termene de plată flexibile
• Plata cu card direct în autoturism (VISA, Mastercard, American Express)
.
.Cum funcționează MyDeck
.
Ce se întâmplă în afara orelor de muncă ?
De multe ori vizitele nu sunt în timpul programului de muncă și accesul la baza de date, care îți redă privirea de ansamblu asupra rezervărilor deja efectuate, este foarte important.
Am creat special pentru asta două aplicații mobile una pentru android pe care o găsești în GooglePlay și una pentru IOS pe care o găsești in AppStore.
Astfel poți să ai pe telefonul mobil acces rapid și ușor la contul tău de client corporate. Mai mult poți face chiar rezervări din aplicațiile mobile care sunt imediat procesate de către panoul de administrare și care vor apărea automat și în contul tău desktop.
.
Concluzie
Dacă ești ,, Buyer ” într-o corporație știi foarte bine că, controlul pe achiziții este foarte important. Platforma propusă de MyDeck pune într-un singur loc toate serviciile de transfer solicitate de persoana desemnată.
Dacă ești pe departamentul HR atunci te asigur că soluția propusă de MyDeck aduce economie majoră de timp persoanei desemnate să se ocupe de vizite și deplasări.
Dacă ești admin assistant, manager assistant sau lucrezi la secretariatul organizației atunci cere un cont demo, testează câteva zile platforma și programează o întâlnire pentru a vedea toate avantajele și beneficiile MyDeck.
Echipa pe care o conduc este aici pentru a te ajuta și pentru a-ți face munca mult mai ușoară. Nu sunt costuri suplimentare pentru folosirea acesteia, este doar un avantaj pe care îl punem la dispoziția clienților MyDeck.
Mulțumesc pentru atenție
Călin Păcurar
CEO – www.mydeck.ro